Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016

09:00 - 09:30

Εγγραφές - Καφές

09:30 - 09:45

Εισαγωγή:

Δημήτρης Κορδεράς, Head of Marketing Week Business Unit / Διευθυντής Σύνταξης Marketing Week & Daily Fax

Ενότητα 1 : «Το καταναλωτικό προφίλ των γυναικών στην Ελλάδα»

Συντονισμός:

Κατερίνα Βαλλογιάννη, Αρχισυντάκτρια, Fashion Daily, Δημοσιογράφος, Marketing Week

09:45 - 09:55

Παρουσίαση έρευνας:

«Women, the Ultimate Multi-Minded Decision Makers... of Greek Society/Market Today»

Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΜRB Hellas A.Ε.

09:55 - 10:15

Παρουσίαση έρευνας:

«Τα brands πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες των γυναικών»

Ντομινίκ Μίκαϊτς, Head of Research, IPG Mediabrands

10:15 - 11:15

Εισηγήσεις - Συζήτηση πάνελ *

  • Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΜRB Hellas A.Ε.
  • Ντομινίκ Μίκαϊτς, Head of Research, IPG Mediabrands

«One size fits all?»

  • Μίλτων Παπαδάκης, Σύμβουλος Μέσων, Ιδιοκτήτης, MEDIARISK

«"Αυτό που θέλουν οι Γυναίκες" . η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου δολαρίων!»

  • Ρούλα Ποντικάκη, Consumer Insights Manager Greater Balkans, PepsiCo

«Λογική και Συναίσθημα;»
Μία σύγχρονη ανατροπή στο γνωστό ερώτημα

  • Μαρία Τζελέπη, Business Unit Director, Asset Ogilvy Public Relations

«Η σχέση της γυναίκας με το digital marketing»

  • Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator, ELTRUN / ΟΠΑ
11:15 - 11:45

Coffee break - Networking

Ενότητα 2: «Οι γυναίκες στα media, social και μη»

Συντονισμός:

Κατερίνα Βαλλογιάννη, Αρχισυντάκτρια, Fashion Daily, Δημοσιογράφος, Marketing Week

11:45 - 11:55

Παρουσίαση έρευνας:

«Η Σύγχρονη Ελληνίδα στο φακό της Focus Bari»

Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Focus Bari A.Ε.

11:55 - 12:55

Εισηγήσεις - Συζήτηση πάνελ*

  • Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Focus Bari A.Ε.

«Οι γυναίκες απολαμβάνουν τη δύναμη των social media!»

  • Τάσος Λαζαρίδης, blogger, Posh Fashion

«Όταν τα περιοδικά γίνονται brands και οι αναγνώστες followers»

  • Γαλάτεια Λασκαράκη, Διευθύντρια, Marie Claire Greece

«Τι επιλέγουν να διαβάζουν οι γυναίκες σήμερα»

  • Ιωάννα Μιχελάκου, Editor in Chief, Koolworks

«Οι γυναίκες ακολουθούν τα brands που εμπιστεύονται»

  • Ειρήνη Πορτάλιου, Marketing & Communications Manager, 24MEDIA

«Γυναίκες στα digital media vs. γυναίκες στα print media (περιοδικά) και η στρατηγική προσέγγισής τους»

  • Ελένη Στασινοπούλου, Fashion Journalist, Editor in Chief (MissBloom.gr/MadameFigaro.gr), Αττικές Εκδόσεις
Ενότητα 3 : «Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τις γυναίκες»

Συντονισμός:

Βάσω Κόλλια, Πολιτικός Επιστήμονας, τέως Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, πρώην Γενική Γραμματέας Νέας Γενιάς, ECWT High Level Commission member, Mellon-skills accelerator, Angels leader

12:55 - 13:15

Παρουσίαση έρευνας:

«Brands in Women's Shoes: Detecting opportunities for Brands to Interact with Women»

Σοφία Πρωτονοταρίου, Founder, Truberries

13:15 - 14:15

Εισηγήσεις - Συζήτηση πάνελ*

«Women online, a pink stereotype to break»

  • Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEO, Socialab

«Η προσέγγιση του γυναικείου κοινού, μέσα από τη διαφημιστική ματιά σήμερα»

  • Στέλιος Ζωντός, Πρόεδρος, The Newtons Laboratory

«The Chief Purchasing Officer is a woman»

  • Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Weber Shandwick

«The new emerging consumer powerhouse»

  • Γιώργος Πανηγυράκης, Καθηγητής, τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ
  • Σοφία Πρωτονοταρίου, Founder, Truberries

«Chit Chatting with A Woman»

  • Ράνια Χαρτοφύλακα, Content Director, Valuecom
14:15 - 15:15

Γεύμα

Ενότητα 4 : «Ο ρόλος της γυναίκας στη διαφήμιση και την επικοινωνία» Η πρωτοβουλία Lean In Free Thinking Zone στην Ελλάδα και η έντονη συζήτηση στον κλάδο διεθνώς

Συντονισμός:

Στάθης Χαϊκάλης, CEO, Communication Effect

15:15 - 16:00

Εισηγήσεις - Συζήτηση πάνελ

  • Αλεξάνδρα Μπουτοπούλου, PhD Researcher on Big Data, Social Media and Food Cultures, Univ. of Sheffield
  • Έλλη Παναγιωτοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
  • Αναστασία Σιδέρη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, The Coca Cola Company CSE
Ενότητα 5 : «Brands που καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί»*
16:00 - 17:00

Παρουσίαση Case Studies: Καλές πρακτικές αποτελεσματικής προσέγγισης του γυναικείου καταναλωτικού κοινού

«i-bank pass πριν... πας
μια έξυπνη λύση εξοικονόμησης χρόνου για κάθε γυναίκα»

Χρυσούλα Δημητρίου, Υποδιεύθυνση Ανάπτυξης Στρατηγικής Δικτύου, Εθνική Τράπεζα

«Nivea "Μαμά είχες δίκιο"»

Μαρία Μαζαράκη, Local Marketing Coordinator / Media, PR, Digital & Research Manager, Beiersdorf

Κωνσταντίνος Καμπανός, Digital Director, BBDO connect

«L'Oreal Paris - "To Μυθικό Ξανθό" από την Excellence!»

Σπύρος Αρβανιτάκης, Category Manager, L'Oreal Hellas

Γεώργιος Κοντάκος, Marketing Director, Consumer Products Division, L'Oreal Hellas

«Δημητριακά και Μπάρες FITNESS»

Μαριλύ Αργύρη, Senior Brand Manager, Nestle

«#LoveYourselfFirst by Lactacyd»

Αγγελική Δεναξά, Brand Manager, Omega Pharma

Νικόλ Παναγιώτου, Account Manager, Asset Ogilvy Public Relations

17:00 - 17:10

Συμπεράσματα - Λήξη εργασιών

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team