Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Καλές Πρακτικές «γυναικείου» marketing στο συνέδριο Marketing to Women

Marketing Week Online | 4 Ιουλίου 2016 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

Eθνική Τράπεζα, Beiersdorf Hellas, L’Oreal, Nestle και Omega Pharma παρουσιάζουν επιτυχημένα case studies προσέγγισης του γυναικείου καταναλωτικού κοινού στο συνέδριο Marketing to Women (www.marketing2women.gr), που διοργανώνει το Marketing Week την Πέμπτη 14 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Πιο συγκεκριμένα, τα εν λόγω brands θα συμμετάσχουν στην ενότητα «Brands που καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί», η Εθνική Τράπεζα, με το i-bank pass, την έξυπνη λύση εξοικονόμησης χρόνου για κάθε γυναίκα, η Beiersdorf Hellas με την επιτυχημένη παγκόσμια καμπάνια «Μαμά είχες δίκιο» της Nivea που συγκίνησε και η L’Oreal με την καμπάνια Excellence, που έφερε στο επίκεντρο την ομορφιά και σε πρώτο πλάνο την γυναίκα, ως σύμβολο δύναμης και αυτοπεποίθησης, με πρωταγωνίστρια την Ελένη Μενεγάκη. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν τα cases των καμπανιών για τα δημητριακά και τις μπάρες Fitness της Nestle, καθώς και του Lactacyd της Omega Pharma. Μετά το πέρας των παρουσιάσεων, οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν παραμέτρους αυτών, με τους ανθρώπους των συγκεκριμένων brands.

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team