Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Γυναίκα καταναλώτρια: Αποκάλυψη τώρα!

Marketing Week Online | 9 Ιουνίου 2016 | 18:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

H διαρκώς αυξανόμενη επιρροή των γυναικών στον έλεγχο του οικογενειακού προϋπολογισμού και η ανάγκη των brands να συνειδητοποιήσουν τη μεταστροφή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτριών προσαρμόζοντας τις στρατηγικές τους, αποτελούν δομικές παραμέτρους της στρατηγικής προσέγγισης των γυναικών στην Ελλάδα σήμερα.

Το νέο και ολοκληρωμένο καταναλωτικό προφίλ της σύγχρονης ελληνίδας καταναλώτριας αναλύουν, σχολιάζουν και μελετούν κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς Επικοινωνίας (media, ad, digital και PR agencies, εταιρείες ερευνών), του Marketing, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας στο Marketing To Women Conference που διοργανώνoυν το Marketing Week και η Boussias Communications. Πρόκειται για το πρώτο συνέδριο που ασχολείται με την marketing πλευρά της ελληνίδας, όχι με την στείρα παράθεση ομιλιών, αλλά μέσα από θεματικά πάνελ, στα οποία συμμετέχουν ανώτατα και ανώτερα στελέχη με ουσιαστική γνώση του ζητήματος.

Τα στελέχη αυτά ξεκινώντας από την ανάλυση των πλέον πρόσφατων data και insights, ανταλλάσουν απόψεις επί καίριων ζητημάτων που αφορούν στην ελληνίδα καταναλώτρια, όχι μόνο ως καταναλώτρια «γυναικείων» προϊόντων, αλλά όλων των προϊόντων και υπηρεσιών που αυτή καταναλώνει, όπως τρόφιμα, ποτά, ασφάλειες, τηλεπικοινωνίες, τραπεζικά προϊόντα, ένδυση/υπόδηση, αυτοκίνητα κ.α. Παράλληλα, τα στελέχη των πάνελ αναπτύσσουν διαύλους επικοινωνίας με τους συνέδρους, με τους τελευταίους να έχουν τη δυνατότητα ουσιαστικής συμμετοχής με σειρά ερωτήσεων προς τους πανελίστες.

Πέρα από το καταναλωτικό προφίλ των γυναικών στην Ελλάδα, μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι και θέματα όπως η δύναμη των media - social και μη - στην επιρροή της γυναίκας καταναλώτριας, η στρατηγική χτισίματος engagement, brand value και brand loyalty, καλές πρακτικές προσέγγισης του γυναικείου κοινού, case studies αποτελεσματικής προσέγγισής τους, τα δομικά χαρακτηριστικά της γυναίκας decision maker κ.α. Το Marketing To Women Conference θα διεξαχθεί την Πέμπτη 14 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Περισσότερες πληροφορίες στο site www.marketing2women.gr.

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team