Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Το συνέδριο

Το Marketing Week και η Boussias Communications διοργανώνουν το συνέδριο «Marketing 2 Women» την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με στόχο την ανάλυση και περιγραφή των νέων τάσεων στην αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών, τάσεων που διαμορφώνουν το σύγχρονο πεδίο λειτουργίας του γυναικείου marketing σήμερα. Έμπειρα στελέχη και διακεκριμένοι εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς θα βρεθούν στο βήμα του συνεδρίου και θα μιλήσουν για το Γυναικείο Marketing, καλύπτοντας καίριες θεματικές και δίνοντας στοχευμένες συμβουλές στους συνέδρους.

Βασικοί άξονες του συνεδρίου είναι η παρουσίαση ανερχόμενων τάσεων, καθώς και οι στρατηγικές και οι τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν τα brands που στοχεύουν στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό ώστε:

  • να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου καταναλωτικού κοινού,
  • να εξειδικεύσουν την επικοινωνία τους, παράλληλα ενθαρρύνοντας τη διαδραστικότητα και την επανατροφοδότηση,
  • να αυξήσουν τις πωλήσεις τους,
  • να βελτιώσουν τη θέση τους στη συγκεκριμένη αγορά.

Η αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών σήμερα, δεν μπορεί παρά να επηρεάζεται από τις πιέσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στα εισοδήματα και τις τιμές, από τις αλλαγές στην ψηφιακή τεχνολογία, από την παρείσφρηση των social media στην καθημερινότητα, αλλά και από τις νέες τάσεις στην κατανάλωση και τον τρόπο ζωής, από τη διατροφή και την ευζωία, μέχρι τον τουρισμό και τη μόδα.

Ταυτόχρονα, έχουν αλλάξει ριζικά η μεθοδολογία και τα μέσα που αξιοποιούν οι επιχειρήσεις για να προσελκύσουν τις γυναίκες, οι οποίες προτιμούν «έξυπνα» brands, που τις επιβραβεύουν για τις επιλογές τους, που δεν τους στερούν την ποιότητα για χάρη του χαμηλού κόστους, που είναι περήφανες να συστήσουν στις φίλες τους μέσω των social media κλπ.

Λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη την παγκόσμια αύξηση του ελέγχου των αγοραστικών αποφάσεων και των συνολικών καταναλωτικών δαπανών από τις γυναίκες, τα brands θα πρέπει να επανασχεδιάσουν την επικοινωνία τους, κατανοώντας τους διαφορετικούς ρόλους της γυναίκας, που είναι εργαζόμενη, νοικοκυρά, μητέρα και πρωτίστως γυναίκα, σε ένα υπερκινητικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο καταναλωτικό περιβάλλον.

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team