Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Ανάλυση θεματολογίας

Το συνέδριο «Marketing 2 Women» θα φιλοξενήσει κορυφαίους ομιλητές που θα παρουσιάσουν τάσεις, εξελίξεις και καλές πρακτικές από την καταναλωτική αγορά. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα αναλυθούν τα σημαντικότερα θέματα που αφορούν σήμερα στη γυναικεία κατανάλωση, όπως:

Ποιο είναι το καταναλωτικό προφίλ των γυναικών στην Ελλάδα

  • Shopping Behaviour: πώς αγοράζει η γυναίκα στην Ελλάδα εν μέσω κρίσης.
  • Άνοδος νέων αξιών: η ευσυνείδητη κατανάλωση στα καθημερινά προϊόντα, η αποταμίευση, η υγεία, η σχέση αξίας-χρημάτων, η προσωπική ευτυχία, η εξασφάλιση χρόνου μέσω online αγορών.
  • Η γυναίκα στην Ελλάδα ως decision maker: η ολοένα αυξανόμενη επιρροή της στον έλεγχο του οικογενειακού προϋπολογισμού, η ακόμα πιο ενεργή συμμετοχή στην οικιακή κατανάλωση αλλά και σε τομείς κατανάλωσης υπηρεσιών ή προϊόντων που αποφάσιζαν μέχρι τώρα παραδοσιακά οι άντρες.

Ποιούς (παρ)ακολουθούν οι γυναίκες στα Media, social και μη

  • Η έξυπνη και υπεύθυνη καταναλώτρια: διατηρεί στενή σχέση με την αγορά, παρακολουθεί τις εξελίξεις και κάνει πιο συνειδητές αγορές. Δεν φοβάται να απευθυνθεί σε μια Ανεξάρτητη Αρχή προκειμένου να διεκδικήσει καλύτερη μεταχείριση ή να αποζημιωθεί. Συγκρατεί περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν και μπορεί να πιέσει αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις για τη βελτίωση της παραγωγής προϊόντων με χαμηλότερες προσφερόμενες τιμές.
  • Media: Τα γυναικεία περιοδικά σε καιρό κρίσης του Τύπου. Τηλεοπτικές εκπομπές από γυναίκες για γυναίκες. Οι γυναίκες στα social media, Facebook και Instagram.

Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τις γυναίκες

  • Τομείς βελτιστοποίησης στρατηγικών προσέγγισης της γυναίκας αγοράστριας και ενσωμάτωσης των νέων αναγκών: Τα παραδείγματα των αυτοκινητοβιομηχανιών, του χρηματοοικονομικού τομέα, του τουρισμού της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας. Αλλαγή στην αντίληψη ότι στόχος/πελάτες είναι οι άνδρες. Αλλαγή σε παραδοσιακές συμπεριφορές αντιμετώπισης της γυναίκας όπως το πατρονάρισμα, η ”ροζ” απόχρωση των προϊόντων, η έλλειψη επαρκούς παροχής συμβουλών, η «one-size-fits-all» προσέγγιση, ο ανεπαρκής σχεδιασμός προϊόντων, η αδυναμία προσαρμογής στις ανάγκες των γυναικών προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, η αδυναμία διαφοροποίησης
  • Ο ρόλος των γυναικών σε υψηλές θέσεις διοίκησης. Τι συμβαίνει στη βιομηχανία της κατανάλωσης όταν το ανώτερο μάνατζμεντ κυριαρχείται ακόμα από τους άνδρες; Παραδείγματα εταιρειών οι οποίες πέτυχαν γιατί προωθήθηκαν σε υψηλές θέσεις γυναικεία στελέχη.
  • Η δυναμική καταναλώτρια: αγαπά τα συνεχή λανσαρίσματα, είναι περισσότερο έτοιμη να δοκιμάσει νέα προϊόντα και αντλεί δύναμη από την συναισθηματική ικανοποίηση που της προσφέρουν οι αγορές της. Το ζητούμενο είναι όχι μόνο να νιώσει πιο πλούσια (κύρος) ή πιο όμορφη αλλά πιο δυνατή μέσα της.
  • Marketing: Programmatic, Social, Mobile, SEO, Affiliate, E-mail στρατηγικές. Πώς επηρεάζουν τα νέα κανάλια επικοινωνίας και αγορών τις γυναίκες καταναλώτριες στην Ελλάδα.
  • Ecommerce, ψηφιακές συναλλαγές και γυναίκες.

Brands που καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί

  • Καλές πρακτικές και case studies αποτελεσματικής προσέγγισης του γυναικείου καταναλωτικού κοινού.
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team