Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Ρούλα Ποντικάκη

Consumer Insights Manager Greater Balkans, PepsiCo

Ρούλα Ποντικάκη
Ρούλα Ποντικάκη

Η Ρούλα Ποντικάκη εντάχθηκε στο δυναμικό της Tasty Foods PepsiCo το 2008, ως Υπεύθυνη Έρευνας Καταναλωτών Σνακς για την Ελλάδα (Consumer Insights Manager Greece). Το 2011, ανέλαβε τη θέση Consumer Insight Manager Greece, τόσο για τα Σνακς όσο και για τα Αναψυκτικά της PepsiCo.

To 2013, ανέπτυξε το ρόλο της ως Consumer Insights & Commercialization Manager Greece, διευρύνοντας τις αρμοδιότητές της στην περιοχή διαχείρισης έργων νέων λανσαρισμάτων (project management). Το 2015, ανέλαβε έναν νέο ρόλο στην έρευνα, διευρύνοντας τους γεωγραφικούς ορίζοντες ευθύνης της, ως Insights Manager Greater Balkans, με βασικές αγορές όπως τις Ρουμανία, Ελλάδα, Σερβία, Κύπρο, Ισραήλ, κ.α. Είναι κάτοχος BSc Marketing Management, καθώς και τίτλου MBA από το πανεπιστήμιο του Leicester, UK.

Σύνοψη παρουσίασης
«"Αυτό που θέλουν οι Γυναίκες" … η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου δολαρίων!»

«Τι είναι λοιπόν αυτό που θέλουν οι γυναίκες;»… το αιώνιο και κατά πολλούς αναπάντητο ερώτημα. Ωστόσο οι γυναίκες σήμερα ξέρουν πολύ καλά ΤΙ θέλουν, αλλά και ΠΩΣ να το κατακτήσουν! Οι Γυναίκες είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κοινό – τόσο μέσα από τους πολλούς και σύνθετους ρόλους τους (μητέρες, σύζυγοι, φίλες, εργαζόμενες, υπεύθυνες αγορών νοικοκυριού, κτλ), το στάδιο ζωής τους (έφηβες, νέες, ώριμες), αλλά και μέσα από τον ιδιαίτερο τρόπο που σκέφτονται και λειτουργούν όταν πρόκειται να επιλέξουν ένα προϊόν ή να «συνδεθούν» με μια μάρκα (relevancy, bonding). Το να τις αφουγκραζόμαστε αλλά και να τις καταλαβαίνουμε είναι πολύ σημαντικό, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε τις πραγματικές τους ανάγκες. Από τις μελέτες μας, αλλά και τις παγκόσμιες μελέτες, υπάρχουν μεταξύ άλλων τρείς σημαντικές «περιοχές», έχοντας στο μυαλό μας τις γυναίκες.

Η «επικοινωνία και η ανάγκη τους για πληροφορία», «το κέντρο ενοχών» και «το κέντρο αισθημάτων». Οι γυναίκες είναι ιδιαίτερα επικοινωνιακές από τη φύση τους και στερεοτυπικά πάντα αναζητούν πολλές πληροφορίες κάτι που παρατηρούμε και στον τρόπο αγορών τους (savvy shoppers). Οι πολυσύνθετοι ρόλοι τους τις κάνει ιδιαίτερα απαιτητικές, πρωτίστως για τις ίδιες, μέσα από τον εκάστοτε ρόλο τους. Τέλος, οι γυναίκες είναι πιο συναισθηματικές κάτι που ορίζει τις «σχέσεις» που δημιουργούν και γι’ αυτό είναι σημαντικό να καταλαβαίνουμε πως νοιώθουν, ποια είναι τα προβλήματα τους και πως μπορούμε να τα κατανοήσουμε δίνοντας τους λύσεις και δημιουργώντας αληθινές «σχέσεις» μαζί τους.

Ομιλητές

Γιώργος Αναγνωστόπουλος Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος είναι ιδρυτής και CEO της Socialab, μιας digital-first διαφημιστικής εταιρείας. Ξεκινώντας από ένα άτομο, η Socialab σήμερα απασχολεί 40 στελέχη και συνεργάζεται ενεργά με 45 brands.
Σπύρος Αρβανιτάκης Ο κύριος Σπύρος Αρβανιτάκης είναι Category Manager στην L'Oréal Paris & Garnier. Ξεκίνησε την καριέρα του στην εταιρεία από το 2010. Είναι κάτοχος MBA Management του Πανεπιστημίου Πειραιώς και απόφοιτος της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Ο.Π.Α.
Μαρίλη Αργύρη Η κυρία Μαριλή Αργύρη σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων με έμφαση στο Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Αθηνών Deree. Ξεκίνησε την καριέρα της στο marketing στην Nestle Hellas στην κατηγορία των Μαγειρικών Maggi , στο Trade Marketing και στο τμήμα marketing της Purina. Τα τελευταία 4 χρόνια ασχολείται με την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα κατηγορία των δημητριακών πρωινού της Nestle υπεύθυνη για το brand FITNESS®.
Αγγελική Δεναξά H Αγγελική Δεναξά είναι Brand Manager στην εταιρεία Omega Pharma και είναι υπεύθυνη για τη στρατηγική και την επικοινωνία κορυφαίων brands, όπως το Lactacyd και το Predictor.
Χρυσούλα Δημητρίου Η Χρυσούλα Δημητρίου είναι Τομεάρχης της Διεύθυνσης Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, με κύριο αντικείμενο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης και αξιοποίηση της πελατείας των Καταστημάτων, τη βελτιστοποίηση της γεωγραφικής παρουσίας της Τράπεζας και της αναδιαμόρφωσης του λειτουργικού μοντέλου του Δικτύου Καταστημάτων.
Στέλιος Ζωντός Eργάζεται στο χώρο της επικοινωνίας από το 1994. Εχει μεγάλη πείρα σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας, σχέσεων με πολιτικό σύστημα, ποιοτικής αξιολόγησης ερευνών της κοινής γνώμης και opinionleaders, σχεδιασμού και υλοποίησης ενεργειών δημοσίων σχέσεων, διαχείρισης κρίσεων, γραφείων Tύπου.
Κωνσταντίνος Καμπανός Ο Κωνσταντίνος Καμπανός είναι Digital Director την BBDO connect και υπεύθυνος για τον λογαριασμό της BEIERSDORF. Ξεκίνησε την πορεία του στο χώρο του mobile marketing και έχει υλοποιήσει καμπάνιες για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών στη ανατολική και κεντρική Ευρώπη.
Βάσω Κόλλια Η Βάσω Κόλλια είναι πολιτικός επιστήμονας με ειδίκευση στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση(Essex University),πλούσιο ερευνητικό έργο, μακρά πολιτική δράση σε διαφορετικούς τομείς δημοσίου ενδιαφέροντος και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα ως σύμβουλος διοίκησης μεγάλων, εγχώριων και διεθνών, επιχειρήσεων, καθώς και σε ιδρύματα πολιτικής έρευνας, σκέψης και ανάπτυξης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Γεώργιος Κοντάκος Ο κύριος Γεώργιος Κοντάκος είναι Marketing Director στο τμήμα καταναλωτικών προϊόντων της L’Oréal Hellas, ενταγμένος στην εταιρεία από το 2010. Κατά το παρελθόν εργάστηκε στον όμιλο Sarantis και στην Sara Lee. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Hull και είναι κάτοχος MSc στο Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη από το UCL.
Ξένια Κούρτογλου Απόφοιτος του Pierce και Deree College, ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της Έρευνας Αγοράς το 1985, όντας ακόμα φοιτήτρια και μητέρα μιας κόρης 2 ετών, και το 1988 ίδρυσε την Focus Bari, ηγετική εταιρεία ερευνών με 27χρονη πετυχημένη πορεία στην ελληνική αγορά και διεθνή αναγνώριση.
Τάσος Λαζαρίδης Γεννήθηκε το 1981 στην Αθήνα, όπου και διαμένει από τότε. Οι σπουδές του αφορούν στην ελληνική γλώσσα παίρνοντας πτυχίο κλασικής φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, μεταπτυχιακό μεσαιωνικών σπουδών από το ίδιο και πλέον είναι Υποψήφιος Διδάκτωρ της ίδιας Σχόλης.
Γαλατεία Λασκαράκη Είναι διευθύντρια του Marie Claire, περιοδικό στο οποίο έχει περάσει τα τελευταία δέκα χρόνια διαδοχικά από τη θέση της αρθρογράφου, της αρχισυντάκτριας και της διευθύντριας σύνταξης, ενώ ήταν επικεφαλής όλων των digital project του τίτλου (website, tablet εκδόσεις) καθώς και εμπνεύστρια ειδικών ενεργειών και πετυχημένων event όπως τα Marie Claire Blog Awards.
Μαρία Μαζαράκη H Μαρία Μαζαράκη είναι επικεφαλής της ομάδας mass marketing της Beiersdorf Hellas, υπεύθυνη για τη στρατηγική και την προϊοντική επικοινωνία του brand Nivea.
Δημήτρης Μαύρος Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης Ερευνας Αγοράς)από το 2016, έχοντας διατελέσει Πρόεδρος από το 1997 μέχρι και το 2006 (9 χρόνια) και Πρόεδρος Δ.Ε. Τομέα Ηγεσίας Ε.Ε.Δ.Ε. από τον Ιούνιο 2010 μέχρι και τον Ιούνιο 2016.
Ντομινίκ Μίκαϊτς Σπούδασε στην Οικονομική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και έχει παρακολουθήσει προγράμματα επιμόρφωσης στον κλάδο της Επικοινωνίας. Έχει μακρά εμπειρία στον τομέα των media specialists όπου εργάζεται τα τελευταία 30 χρόνια.
Iωάννα Μιχελάκου Editor in Chief της εταιρείας Koolworks (jenny.gr, Hope ipad magazine, Cool Greece hotel resorts & villas). Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική καριέρα ενώ ακόμη σπούδαζε Γερμανική Φιλολογία από το τμήμα διεθνών ειδήσεων του ΑΝΤΕΝΝΑ.
Δημήτρης Μιχόπουλος Έχοντας περάσει από τις πιο υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις ηγέτιδων εταιρειών στον τομέα της Εταιρικής Επικοινωνίας, των Δημοσίων Σχέσεων και του Marketing στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ο Δημήτρης Μιχόπουλος είναι ένα έμπειρο στέλεχος με μακρόχρονη και διακεκριμένη επαγγελματική πορεία.
Αλεξάνδρα Μπουτοπούλου Η κυρία Αλεξάνδρα Μπουτοπούλου είναι Διδακτορική Ερευνήτρια στο πεδίο του Big Data, των Social Media και της Διατροφικής Κουλτούρας στο Πανεπιστήμιο του Sheffield.
Έλλη Παναγιωτοπούλου Με πτυχίο Πολιτικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σχέσεις από το London School of Economics, η Έλλη Παναγιωτοπούλου ξεκίνησε την καριέρα της στον τομέα του μάρκετιγνκ και της επικοινωνίας από το Lugano της Ελβετίας.
Νικόλ Παναγιώτου H Νικόλ Παναγιώτου γεννήθηκε το 1990 στην Αθήνα και από το 2014 εργάζεται ως Account Manager στην Asset Ogilvy Public Relations για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών όπως, η ΑΧΑ Ασφαλιστική, η Novartis, η Bayer και η Omega Pharma.
Γεώργιος Πανηγυράκης O Γεώργιος Πανηγυράκης είναι καθηγητής στο Tμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι πτυχιούχος της AΣOEE και κάτοχος M.Sc. στο Μάρκετινγκ και Ph.D. στη Διαφήμιση από το University College of Wales, M. Βρετανία.
Μίλτων Παπαδάκης Yπήρξε διευθυντής Μέσων στη διαφημιστική Lintas για μία δεκαετία, όπου είχε και την ευθύνη του Unilever central media buying. Ίδρυσε στην Ελλάδα και υπήρξε για πέντε χρόνια Δ/νων Σύμβουλος της Carat Hellas ΑΕ.
Ρούλα Ποντικάκη Η Ρούλα Ποντικάκη εντάχθηκε στο δυναμικό της Tasty Foods PepsiCo το 2008, ως Υπεύθυνη Έρευνας Καταναλωτών Σνακς για την Ελλάδα (Consumer Insights Manager Greece). Το 2011, ανέλαβε τη θέση Consumer Insight Manager Greece, τόσο για τα Σνακς όσο και για τα Αναψυκτικά της PepsiCo.
Ειρήνη Πορτάλιου Η Ειρήνη Πορτάλιου είναι η Marketing & Communications Managers της 24MEDIA. Σχεδιάζει και υλοποιεί όλο το επικοινωνιακό πλάνο της εταιρείας (online & offline) καθώς και τις διαφημιστικές καμπάνιες όλων των brand του ομίλου. Παράλληλα είναι ενεργό μέλος της οργανωτικής ομάδας του TEDxAthens ως Head of Media & Communication.
Σοφία Πρωτονοταρίου Η Σοφία Πρωτονοταρίου είναι Μαθηματικός με Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Στατιστική και πρόσθετη εκπαίδευση στη Συστημική Συμβουλευτική (Systematic Consultation and Leadership, Kensington Consultation Center London 2000-2001), στο Creative Intelligence και στο Creative Writing.
Αναστασία Σιδέρη Η Αναστασία Σιδέρη είναι διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός με επαγγελματική εμπειρια 30 ετών στο Marketing και την Επικοινωνία σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις. Ξεκίνησε τη καριέρα της στη Procter and Gamble και διετέλεσε στέλεχος μεταξύ αλλων στη ΦΑΓΕ , το Μπουτάρη/DIAGEO , τη DHL , το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και τη The Coca-Cola Company , όπου εργάζεται τα τελευταια 15 χρόνια. Σημερα ειναι Διευθύντρια Επικοινωνίας Κεντρικής και Νότιας Ευρωπης της εταιρείας με ευθυνη για 26 χώρες με έδρα την Αθήνα.
Ελένη Στασινοπούλου Η κυρία Ελένη Στασινοπούλου είναι δημοσιογράφος μόδας. Είναι editor in chief στα sites missbloom.gr και madamefigaro.gr των Αττικών Εκδόσεων. Στο παρελθόν υπήρξε editor in chief του stylista.gr και senior style editor του περιοδικού INSTYLE της ΙΜΑΚΟ.
Μαρία Τζελέπη Η Μαρία είναι Business Unit Director της Asset Ogilvy Public Relations. Η τεχνογνωσία και η εμπειρία της επεκτείνεται σε πολλούς τομείς, όπως: Καλλυντικά, διασκέδαση, αλκοολούχα ποτά, τρόφιμα και αναψυκτικά και υψηλή ωρολογοποιία έχοντας εργαστεί σε λογαριασμούς όπως Estee Lauder, Unilever, Diageo, Coca-Cola, και Kraft Foods.
Κατερίνα Φραϊδάκη Η κυρία Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια (senior researcher) και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.
Στάθης Χαϊκάλης Πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Μέχρι το 2000 εργάστηκε ως εξειδικευμένος συντάκτης του «Βήματος της Κυριακής» και του «Οικονομικού Ταχυδρόμου». Ιδρυτής της Communication Effect, η οποία από το 2000 εκπροσωπεί την Edelman στην Ελλάδα και σε άλλες έξι χώρες της ΝΑ Ευρώπης.
Ράνια Χαρτοφύλακα Η Ράνια Χαρτοφύλακα κατέχει πτυχίο Επικοινωνίας & ΜΜΕ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και μεταπτυχιακό τίτλο Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team